2013-03-10

God Kväll! Har ni haft de bra idag? - De har jag, en hemma dag för min själv med film och mys.
 
Mamma, pappa och Adam åkte iväg vid 09.15 till en Fotbollstunering och jag var kvar hemma. När jag gick upp var klockan kanske 10.15 och då gjorde jag frukost och kollade på tv. Sen låg jag kvar i soffan och sen ringde mamma å jag satte igång en tvättmaskin och gick och satte på mig mjukikläder och kollade på tv och sen gjorde jag lunch. Sen efter de så kollade jag på Dirthy Dancing och efter den kollade jag åter igen på Roch Of Ages + Ben & Jerry glass.... Så de har varit en hemma dag för min själv och de va jätte mysigt. Nu ska jag ta nått att dricka för jag typ torkar ut känns de som. Kram♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback