2012-03-28

Tröja - Primark (Liverpool) / Jeans Väst - Avklippt jeansjacka från Kappahl / Jeans (Dr.Denim) - Carlings
 
Idag var de skola som började 9, hade först So då fick vi kolla på film och sen så hade vi Spanska. Den var fett chill, hade bara glosorna och sen körde vi glostävling och fick reda på provet. Sen var de SSvenska och då tädade vi kåpen men jag behövde inte städa för mitt var redan bra. Efter de lunch, Idrott och sluta.
Så dagen idag har inte alls varit jobbig och sen behövde jag inte änns gå en utan Emma skulle till Stan med sina föräldrar och då skjutsade dom hem mig. Så snälla!
 
Sen jag kom hem har jag inte gjot någonting all typ. Suttit i sängen och kollat på Carrie Diraies och fotat lite. Men nu har jag precis ätit en god middag, Sushi. Mumms! Ska sätta mig och kolla på en fim nu, tror de blir Skyfall. KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback