29 dagar

Sol, bad, shopping, sena nätter, värme, många länder, mycket att fota, brun kropp, ljust hår, kryssning, stränder, hav, pooler.
 
Aaahh! Kan inte vänta längre. Om 29 dagar så åker jag till Spanien, Barcelona. Där jag blir två dagar, sen hoppar jag på MSC och är på kryssning och åker till bl.a Italien & Frankrike.Vi är runt på båten och olika städer i sju dagar och sen kommer vi tillbaka till Barcelona och är kvar där en dag. Sen bär de av hem till Sverige igen, men de behöver vi inte tänka på nu.
Jag har kollat på massor med bilder av båten och den ser så "cool" ut. Och den är ju helt ny oxå. Den gjorde första åkturen i Mars 2013 så de ska bli kul. Jag ser värkligen fram imot denhär sommaren.
Och de finns en vattenrushbana hur man nu staver de... På båten som börjar på däck 18 och går ut över kanten på båten så man ser rakt ut och de ser väldigt läskigt ut men skit samma, lätt att jag åker den. Hehe.
 
 
Ovan ser ni båten och rutten som vi ska åka. Ååh. kan inte vänta. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback