Hemma

Bild från den dagen jag åkte. Instagram @ Sarahlindstrm 
 
Hej på er! Nu har jag äntligen tid att blogga. Vi kom hem igår vid 00.00 och då gick jag och la mig direkt eftersom att jag gick upp sju. Men iallafall, dagarna i Östersund har varit bra, de har varit ganska varmt förutom att de regnade väldigtväldigtväldigt mycket i Torsdags men som tur var hade jag med mig mina Hunter's och regnjacka så de gick ganska bra.
De gick bra för Adda's lag oxå, de kom delad trea av 50 lag så de var bra!
Jag har ju såklart shoppat lite oxå, smycken, linne & skor - bilder kommer i andra inlägg.
Jag har även fotat och filmat ganska mycket, 308 filmer och bilder som jag precis laddat över till dator som jag ska sätta mig och kolla igenom och fixa nu, så vi hörs senare. PUSS ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback