Barcelona ~ Dag ett och två

Första dagen precis när vi hade kommit fram till Bacelona.
Gick runt lite i Barcelona.
Middagen första kvällen. 
Tog en busstur runt i Barcelona andra dagen och fick se himla coola saker!
På vägen upp till Gaudi parken. (Den får ni bilder på imorgon)
Badade & solade på stranden oxå, självklart! (Varför hukar jag så mycket på ryggen? Snyggt!)
 
De va bilderna från första dagen och lite av andra dagen. Vi var som sagt i Gaudi parken andra dagen men de är ganska mycket bilder där ifrån så därför får dom bli i ett eget inlägg som antagligen kommer upp imorn. 
Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kika på PLL avsnitten som jag missat under resan. KRAM  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback