Pretty Little Liars

Hej! Nu har jag ätit middag och dushat efter träning, gjort lite läxa oxå nu när jag änndå är vid datorn.
Efter träningen åkte jag direkt till Ica med mamma och vi köpte massor med frukt så vi ska ha fruktsallad senare ikväll. Men nu är jag jättemätt så ajg tänker sätta mig och kolla på senate avnittet an Pretty Little Liars.
De kom ju ut idag/inatt i Sverige men igår i USA så nu ska jag kolla.
Idag träffade jag min efterlängtade kompis Frida som har varit i Thiland i tre veckor och kom hem igår så idag när hon kom å kramades vi massor... hehe! Sen fick ajg oxå lite juklappar av henne, saker från thilan som var jättesöta visar dom senare, kanske imorgon.
Kramar Sarah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback