Nacka Forum

 
Hejsan! Idag har jag varit med Emilia i Nacka Forum. Jag ville någonstans bara där de finns HM så jag kollade med henne om vi kunde åka till vårt centrum bara men hon ville hellre åka till Nacka så då gjorde vi de vid 12.30 och å kollade jag på HM efter bikini men jag hittade ingen. VI gick runt lite, jag kollade bla på Gina eftersom att jag har presentkort där men jag hittade inget.
Sen gick vi till massor med andra affärer och gick sen till Lagerhaus för jag ville kolla där och först så köpte jag en bok om Macarones men sen kom jag på att jag har ju böcker om de och jag har ju bestämt att spara till en kamera så då gick jag och lämnade tillbaka den efter att vi hade ätit en jätte god och trevlig lunch tillsammans, jag åt thi-mat och Emilia åt en sallad men de va lite äckligt för pastan i hennes sallad var möglig men hon märkte de efter en stund så nu är hon jätte rädd att hon har ätit möglig sallad. Yummy yummy...
Sen kollade vi i lite andra affärer tog sen en fika på Naked Juice Bar och sen drog vi mot bussarna hemmåt. Jag kom hem för bara en liten stund sen men jag har inte med mig något hem tyvärr, men de blev en trevlig liten tur till Nacka men en kompis iallafall och de va ju kul!
Kramar Sarah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback