Kameran

Hejsan! Jag höll på att fota lite bilder som jag tänkte lägga upp har på bloggen lite senare idag men kameran dog så de blir inga foton. :(
Men jag ringde till pappa och han skulle köpa batterier om han kom ihåg de så jag hoppas att han har ett bra minne. Men min kamera som ajg har är jätte dålig de är en "systemkamera" från Nikon men de är typ ingen riktig systemkamera utan en konstig sak, hehhe nej men jag önskar mig en ny kamera när jag fyller år. De är en riktig från Canon och jag håller på att spara pengar till den oxå ifall att jag inte får den. Så då kommer bilderna förhoppningsvis bli mycket bättre. ;)
Här är dom två jag vill ha från Canon. Spelar ingen roll vilken men an av dom iallafall.
Ena bilden är inte så jätte bra jag vet menmen..... Kramar Sarah♥

Kommentarer
Postat av: Amalia - Fotogalen Perfektionist

Fick min 600D idag, suvärän!
Hur erfaren av att fota är du? Hade 1100d innan, men ville "förbättra" mig, så 600D:en är inget jag ångrar, den vinkelbara skärmen är till stooor användning, tycker du ska satsa på den!
kram!

2013-01-08 @ 21:35:23
URL: http://amalias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback