HOME

Hejsan! Jag sitter nu och gör Spanska läxor och har ätit lite mackor och druckit Oboy ur min söta Diddle-mugg.  Snart ska jag byta om till träningskläder och sen kommer pappa så drar vi upp till Emelie och hämtar henne och sen iväg till fysträning.
 
Dagens skola har varit ganska lung. Eller klassen är väll aldrig lugn.... ehheheh men annars har de lixom inte varit mycket att göra på lektionerna. Idag började jag även med musik. Vi hade inte musik förra terminen utan då hade jag hemkunskap men ehär terminen har vi musik och bil istället men bildläraren va sjuk så vi fick gå hem efter musiken. Men iallafall på musik så fick vi välja vad vi skulle spela för instrument eller sjunga och då valde jag Frida, Emelie och Emma att vi skulle sjunga men sen ville Osscar sjunga oxå så då fick han de. Hahha.... Nu måste jag fortsätta att plugga. Hur tycker ni att de är i skolan?
Kramar Sarah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback