Första dagen 2013

Hello! Idag har jag typ inte gjort någonting. Har inte orkat... Inatt kom vi hem vid 03.30 och då gick jag och sov på en gång. Och idag vaknade jag vid 12.45 och åt lite frukost och sen satt jag vid datorn, kollade lite på tv och gjorde typ inget mer. Eller jo! Jag fixade designern+headern. Om ni inte ser de så klickar ni på F5. En svartvit enkel, jag kände inte för så mycket förger nu.Vet inte varför menmen... Just nu är den kanske inte så jätte fin men jag kommer att ha denna ett tag nu och sen kommer jag väll göra en ny så småning om men nu är de denhär som gäller. ;)
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra antagligen äta godis och titta på film tror jag. Men vi får se.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback