Black Nails

Jag kanske ska kolla klart på mig film nu men jag vet inte riktigt. Här ovan ser ni iallafall mina naglar och nagellacket jag  ålade med. Dehär gången kännde jag för svart, jag vet inte varför men de passar till allt och de är enkelt. Nagellacket jag använder är inget märkes nagellack, de är ett vanligt svart nagellack som är köpt på Ica.... Heheh de låter töntigt jag vet men de är jättebra så de spelar ingen roll. Nu ska jag och mina naglar ta och göra nått annat, kika in på Weheartit och gilla 10435003 bilder. ;)
Kramar Sarah♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Kolla min blogg och kommentera vilket Iphone skal jag ska köpa! :D

2013-01-14 @ 02:40:46
URL: http://chikka.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback