Bättre för Adam

Hejsan! Nu sitter jag i bollmorahallen och kollar när Adam spelar S:t cupen. De är inte dom som spelar just nu men 19.40 ska dom spela. Dom har redan spelat två matcher och första van dom och andra blev oavgjord, de går ju bättre för dom än va de gjorde för oss ,en de är väll bra?! Jag gick upp vid åtta imorse och fixade mig sen åkte jag och kollade när min kusin speade. För dom gick de inte lika bra men igentligen får han inte spela S:t ännu men han spelar ett år för tidig och möter lag som är äldre än honom. 
 
Jag kom hit till bollmorahallen ganska tidigt och då börja Mimmi skriva till mig att hon ser mig och bah: du e i bollmorahallen! Och jag fattade ingenting. Jag frågade henne oxansvaret hon satt men den kvinnan villeinte svara men tillslut så hittade jag henne och då möttes vi och så satt hon med mig och vi snackade och kollade på fotboll.
De va jätte kul att träffa henne "för första gången" alltså vi har mötts någon gång när man bara sagt hej och gått förbi och så har vi ju sms:at och sånt oxå men de var jätte kul nu och träffas "på riktigt".
Nu ska jag gå och snacka lite med mamma som sitter i sekretariatet, haha hon pratar i mikrofonen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback