2013 - 01 - 25

Idag gick jag upp vid 06.30 och åt frukost och fixade mig och sen åkte vi upp och hämtade Emilia så drog vi till skolan vid 8. Vi börjar egentligen 08.30 men jag och Emilia hade lovat att fixa något till Oscar, Youssef och Rasmus som fyller år i helgen. Så vi köpte tårta och saft och så hade vi dukat jättefint i klassrummet när alla kom och så hade vi partyhattar och tutor. Hahah ^^ Bästa dagen på länge i skolan.
 
Efter skolan drog jag, Emilia, Emma och Emma till Erikdalsbadet och var där i ca 3 timmar sen åkte jag och Emilia hem men Emmorna stannade kvar.... Fun day whit friends, looove♥
Skriver inte mycket mer i detta inlägg då blir de så jobbigt för er att läsa, right!?
Bilden ovan tog jag idag i skolan som oxå ligger uppe på min instagram @Sarahlindtrm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback