Leaving today

Bild från i helgen, från min Instagram @Sarahlindstrm
 
Idag var jag och kollade mina ögon för sista gången och de såg bra ut så nu slipper jag kolla dom igen.
Efter de trog jag in till mammas jobb och har rensat hennes förråd här så jag ska få Money! Wihoo, kommer bli rik! Nej men, jag har typ inget att göra just nu så jag kikar lite med mina tjejor och dom är helt Stuphed... Hahha nej men dom skriver bara saker och skickar hela tiden menmen. De är dom ända vännerna jag har.HAhha neeej. Gud vad jag är tråkig men jag har inget att göra!
 
Vid 15.00 kommer pappa och hämtar mig och mamma och då har han packat bilen med all packning så då drar vi mot Sälen. Sju timmars bilresa framför mig Jippie! Menmen. De är ändå lite kul att åka på kvällen. Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback