In Action

Suddig jag vet, men en bild från förra helgens cup.
 
Gårdagen: Gick upp ganska tidigt och fixade mig+frukost sen kom Emelie med familj och hämtade mig sen åkte vi till cupen. Första matchen spelades 09.00 men gick inte bra förlorade med 3-1. Åt sen en tidig lunch och så var de match igen. Vi spelade bättre men förlorade med 3-0. Sen var de ett litet mellanrum då jag åt drack en yoghurt sen var de match, 0-0. Ett till mellanrum då jag åt en risifrutti. Sen var de match mot Vasalund, förlorade den oxå men de va ändå bästa matchen på dagen och jag är ganska nöjd med min insats. Sen på kvällen fick vi "gäster" då vi bokade hotell och grejer inför sommaren.
 
Dagen: Gick upp för att ta på mig fotbollskläderna och äta frukost för att åka ner på träning med Emelie. Efter träningen tog jag och E bussen hem och jag skulle bara duscha sen iväg men jag han inte änns de för mamma kom och då åkte vi direkt till Linus(våran kompis) bandymatch och kollade lite på den. Sen var de hem och äta lite och kolla på Liverpool - Manchester City, 2-2 sen duschade jag och nu sitter jag här och ska plugga lite till Spanska provet på Tisdag.
 
Förlåt om ni tycker de är jobbigt att käsa så "långa" texter menmen... Kramar Sarah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback