2013-02-17

Älskar mina käraste TickTac!! Dom är rosa ^^
 
Idag vaknade jag på hotellrumet av att mamma sjöng och kom med två paket. Jag var ganska trött men jag vaknade till och öppnade paketen. I dom låg de nagelsaker och ett par solisar.
Självklart när man är trött och knappt ser något så börjar hon fota med blixt och allt menmen... I love her so what?
Efter de låg vi kvar i sängen lite och kollade på tv. Efter ett tag fixade vi oss lite och gick ner för att äta fruckost.
Sen kom vi upp igen på rummet och då fixade vi oss lite till sen packade vi in grejerna i bilen och drog till hallen där cupen var.
 
Dom spelade tre matcher och förlorade sista så då åkte vi hem. När vi kom hem kollade jag lite på mina grejer jag shoppade igår och de jag fick idag. Sen duschade jag och fixade tills imorgon och åt middag.
Efter middagen kom mina kusiner över och lämnade ett paket för dom kan inte komma nästa helg då jag ska ha släckten här så då fick jag de nu och där i låg ett par byxor. Sen åt vi lite tårta medans vi kollade tv och nu har jag hur trött som hellst och ska nog ta och sova alldeles strax. Kramar Sarah♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback