Lollipop

 
Idag drog jag upp till Emma vid lunch och som sagt så hjälpte jag henne att fota osv. Vi fotade både mig och henne så jag ska nog använda dom bilderna till att göra en ny header. Så de var vad jag gjorde idag. Sen åkte jag hem vid 17 och när jag kom hem så åkte jag med pappa till banken och hämtade mitt ID-kort mm. Och sen gick jag lite i affärer och sen handlade vi middag till idag. Och nu är jag hemma, mätt och belåten. Hehe...
 
Imorgon ska jag upp till Emma igen då kommer jag att ta med mig min dator, kamera osv. Och så ska vi fixa massor med grejer tills på Lördag då vi ska på sommarkrysset. De kommer bli så sjukt kul, men jag berättar mer om de imorgon tror jag. PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: ANONYM

Hej! Älskar din blogg och kollar på den varje dag! Jag funderar på att skaffa en blogg och undrar vad du har för design och vart du gör dina headers och vilken storlek du har på dom?

2013-08-16 @ 14:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback