BACK ON TRACK

Bild från Snäck, Gotland
Heeeeeejjjjj!!! Nu är jag tillbaka igen, jag vet inte vad som har hänt, jag har bara inte haft kust, hunnit osv. Eftersom att bara några dagar efter jag kom hem från Spanien mm, så åkte jag iväg till Gotland på fotbolls-cup. De gick ganska bra, vi kom tvåa... Men men, nu är de över för mig. :'( Nog om det...
 
Idag så var jag i stan med Emma vi drog till The Fooo's studio men jag var tvungen att dra vid 17.00 och Emma var snäll och följde med. Så vi hann inte träffa killarna. Och sen när vi sitter på bussen så la Omar ut en video när alla foooers va med som stod där. Ååååhh, menmen.. Vi får hoppas dom kommer ut imorgon igen när vi är där.
 
De kommer mer bilder från Barcelona snart oxå, håller på att fixa bilderna. KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback