So much time

Hej! Förlåt för att uppdateringen har varit hur usel som hellst men jag har värkligen inta haft tid. Har haft så sjukt mycket i skolan och träningar och allt. Så jag jar värkligen inte hunnit med att blogga. Jag är ledsen. Så mycket tid har gått till allt annan....
 
Idag var jag förs i centrum och handlade till ikväll m.m. Sen åkte jag hem och åt lunch sen cyklade jag ner till vallen och kollade första halvlek på Tyresö - Linköping sen åkte jag hem för de blev så kallt. Kollade resten av matchen på tv, Tyresö vann med 2-0. Yey. Sen har jag bara varit hemma och varit duktig och städat. Hoohho...
Nu har jag ätit middag och sitter och kollar på Liverpool. Dom leder med 2-0 så de e bra. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback