Imorgon

 
Hejsan!
Imorgon kanske de inte kommer bli så bra uppdatering, de blev de inte idag heller för den delen.
Men imorgon så ska jag iväg vid 13.00 med Emma, Emlia och Jossan till stan och köpa lite godis för att sen gå till Frihamnen där vi ska kolla på genrepet inför Let's Dance. Ska bli sjukt kul att se alla kändisa dansa. hehe...
Och jag e så sjukt glad över att jag kommer få se Maria Montazami.... Heheh, kommer försöka att få ett foto med henne och kanske en autograf. Nu ska jag hoppa i sängen efter en härlig träning. PUSS

Kommentarer
Postat av: -Ae

Hej! Fin och bra blogg, gillar den, men tycker att texten kan vara ibland lite svår att läsa eftersom att den är såpass ljus och grå(:
Tack Och hej hadebraa<3

2013-04-04 @ 23:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback