Igår / Idag

 
Hej! Igår var jag i skolan och efter skolan gick jag hem till Emma och var där med Emilia oxå och spelade lite hamsterball, gjorde smoothie och sminkade varandra. Hahha.... De va så sjut kul, de va längesen som vi var alla tre tillsammans och bara gjorde typ ingenting. Men vi var jätteflummiga och Emilia blev fixad jättefint medans jag fick två blåtiror och trollhår, och Emma två svarta klumpar av eyeliner och knutar i håret. Hahha, sjukt kul!
Sen efter ringde jag mormor så kom hon och hämtade mig och åkte hem till mig och jag hämtade de jag skulle ha med till henne och sen åkte vi till henne och hade jättemysikt och kollade på film m.m.
 
Idag vaknade jag vid halv tolv och då var frukosten framme och efter jag hade ätit duschade jag och fixade mig och efter de han vi inte så mycket mer för mormor skulle iväg och då skjutsade hon hem mig och hela dagen har jag varit hemme och kollat på tv sen lite senre åkte jag och mamma för att handla lite och gjorde sen l´´middag och nu har familjen precis ätit. Nu ska jag sätta mig och kolla på Fångarna på fotet. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback