Happy Face

Testade att redigera bilden på ett annat sätt en vad jag brukar göra och tycker de va mycket änklare och snyggare att göra såhär så de ska jag börja göra nu. ;D
 
Idag var jag med Emma, vi åkte in till stan vid ett. Gick och köpte fika på Espresso House som vi tog med och satte oss på trappan i Kungsträdgården i solen. Så sjukt härligt de var, jätte varmt och skönt. De va jätte längesen som jag var med Emma själv och de känndes jättehärligt att vara med henne och bara prata om livet och allt. Efter fikat gick vi i lite affärer och vi hittade en jättefin butik som heter Mathilde skulle kunna leva i den butiken. Efter vi gått runt lite så kännde vi oss hungriga och gick till Mc Donalds... Hehee 
Efter de gick vi till Punkt Shop och jag kollade på ett Linne men köpte de inte. Sen skulle vi till bokhandeln för Emma skulle köpa Baristas.... Hohohohooho!!!
Men den stängde precis när vi kom så då blev de inte som vi hade tänkt och då åkte vi hem. Jag följde med henne hem och var där lite och sen kom pappa och hämtade mig. 
 
När jag kom hem var klockan runt 20.00 då gjorde jag mig lite soppa som middag och kollade sen på tv och nu sitter jag här i min säng och ät ganska trött. Brukar alltid bli de efter att jag varit ute på språng en dag. Hahaha!
Men nu ska jag nog lägga mig och läsa lite ur Barisas. *Standard nu för tiden...hehe*  PUSS & KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback