Gårdagen

Hejsan!
Igår så vaknade jag vid 10 och gick upp och åt frukost. Sen fixade jag mig och allt sen gick jag till Centrum med familjen, de va jättefint väder och varmt!
Då gick jag och mamma till Kicks och där köpte jag ett nagellack och mamma ett läppglans så då fick man ett armband. Och sen gick vi i lite andra affärer och sen gick vi till H&M för jag skulle visa henne vilken bikini jag ville ha och sen testade jag vilken storlek och sen när jag var klar så sa mamma att jag fick den.
Sen så gick vi till Vallen och kollade på Adams andralag som spelade men de blev lite tråkigt så jag och mamma gick till ICA och köpte lunch och sen gick vi hem och började med lunchen.
Sen kom pappa och fixade de sista, bla grillade... Sen satt vi ute i solen och gjorde typ ingenting.
Vid klockan 15.15 gick jag och tog på mig fotbollskläder och fixade väskan m.m.
Sen vid 15.45 åkte vi och hämtade Adam sen åkte vi till min match. Vi (Tyresö FF - F99) vann med 9-0 mot Vendelsö. Sen åkte vi hemmåt och köpte mat. När vi kom hem duschde jag och åt sen middag.
Och resten av kvällen spenderades i soffan framför tv:n.     KRAM
 
En gammal bild från 2011.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback