Gårdagen & Dagen

 
Hejsan! Igår spelade vi tre matcher, och jag kom som jag trodde i lättlaget. Och alla dom matcherna gick skit. Och när jag kom hem från sista matchen va jag så jävla förbannad så de va inte sant asså. Men vi gik vidare till B-slutspel och spelade två matcher idag men båda gick lika dåligt som igår. Sista matchen idag kanske var lite bättre, vi gjorde iaf ett mål men aa..... Jag har inget att säga.
 
Jag ber om ursäkt för dehär inlägget, de är inte meningen att jag ska uttrycka mig såhär på bloggen men jag måste få skriva av mig någonstans. Egentligen skulle jag kunna skriva flera sidor om hur jag känner för denhär cupen och hur arg jag va och är just nu men de tänker jag inte göra. Jag lämnar de bakom mig men jag kommer nog inte kunna glömma detta i första taget. Är väldigt upprörd och förbannad på laget och allt nu. Så vi hörs mer imorgon och så kanske de kommer en video oxå. Vi får se...
Kram Sarah♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback