Ung08

Hejsan!
Idag har jag inte suttit framför datorn hela tiden och nördat Pretty Little Liars utan jag har varit med Emelie på Ung08, de var inte så kul som jag hade trott men de var iaf lite roligt. Vi gick runt och kollade lite bland alla tälten och gjorde en varsin tatuering där de står JAG, gick till en Cupcakesbar och köpte varsin cupcake. ♥
Sen var de inte så kul langre så vi satte oss och kollade på folk som hoppade stuttsmatta sen så kom några kompisar till Emelie som inte jag känner och så va vi med dom lite sen skulle dom hem och då åkte vi oxå för de va inge kul längre.
 
Vi hoppade av bussen vid centrum och hällsade på Emelies mamma och så letade jag efter en mascara men jag hittade ingen men sen så fick jag en som en gåva, de var väll gulligt?
Sen gick vi till lindex och ajg köpte ett par trosor. :)
Sen åkte vi hem.
 
En kort verision av min dag idag.
En bild på JAG tatueringen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback