This is me.

Hej!
Jag tänkte berätta lite om mig själv. Jag heter sarah Lindström, är 13 år och bor i Stockholm (Sverige). Jag ska börja sjunde klass om ungefär en vecka, jag är en tjej som älskar att spela fotboll, jag spelar i Tyresö FF F-99.
Jag gillar oxå att baka, titta på Vampire Diaries och Pretty Little Liars. Jag är en Directioner (Jag gillar One Direction).
 
Jag har haft två bloggar förut men dom har varit tråkiga och ointressanta. De är inte säkert att denna blogg kommer va intressant men jag ska försöka göra mitt bästa men oxå vara mig själv.
Jag läser andra bloggar oxå, som till exempel: fokis, caty, keela. ♥
Nu ska jag kolla på Pretty Little Liras.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback